Обмін та повернення товару

Ви можете повернути або обміняти товар, який Вам не підійшов протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам Закон України «Про захист прав споживача».
Умови для обміну або повернення товару в даному випадку: Згідно зі статтею 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернений до магазину протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки, якщо дотримані наступних умов:

  • товар, що не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину, немає слідів попадання рідини у виріб або на упаковку, документацію;
  • товарний вид збережено – тобто. залишилися всі ярлики, наклейки та інше приладдя товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований, упакований;
  • є всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку), збережені всі ярлики, заводське маркування та упаковка.

УВАГА! Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.94 р № 172 Про реалізацію окремих положень Закону України, про захист прав споживачів, яким встановлюється перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню).
Лікарські засоби та вироби медичного призначення належної якості поверненню не підлягають.

Інструкція щодо повернення товару

Обмін або повернення якісного товару

Підстава:
Для повернення якісного товару потрібна наявність певних причин для повернення, які зазначені у ст. 9 Закону України Про захист прав споживачів (далі за текстом – Закон) та стан товару, а саме:

  1. товар купувався Покупцем пізніше 14 днів із дати пред'явлення вимоги повернення, крім день купівлі;
  2. товар не підійшов Покупцеві на підставах, які не пов'язані з претензіями до якості товару;
  3. товар не використовувався, збережений його товарний вигляд, упаковка, споживчі якості, пломби, ярлики, відсутні механічні ушкодження, товар перебуває у робочому стані;
  4. Покупець пред'являє розрахунковий документ, виданий для придбання товару.

УВАГА! При поверненні якісного товару Покупцеві надано право обміняти товар на аналогічний у Продавця, у якого товар купувався (ст.9 Закону), а не вимагати повернення грошей. сли у Продавця немає аналогічного товару для обміну,

Покупець має право:

  1. повернути придбаний товар одночасно з придбанням у Продавця іншого товару з наявного в асортименті магазину з відповідним перерахунком вартості та сплатою позитивної різниці або поверненням магазином негативної різниці між цінами товарів;
  2. розірвати раніше укладений договір купівлі-продажу та отримати гроші назад (протягом 7-ми робочих днів тим самим способом розрахунку, що й використовувався при оплаті за товар (готівковий розрахунок, безготівковий розрахунок), за винятком витрат Продавця на доставку від Покупця поверненого товару.

Обмін чи повернення товару неналежної якості

Товар неналежної якості - товар, що містить недоліки. Нестача товару – це невідповідність заявленим характеристикам.
Отриманий товар має відповідати змісту на сайті.

Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявленого на сайті опису не є ознакою неналежної якості.
Справжні кольори виробів можуть відрізнятися від кольорів та відтінків на сайті, залежно від кольору вашого монітора (дисплея).

Товар купувався Покупцем пізніше 14 днів із дати пред'явлення вимоги повернення, крім дня купівлі;
Якщо ви отримали товар неналежної якості зв'яжіться з нашим менеджером за телефоном +38(067)110-02-04

УВАГА! При поверненні не якісного товару Покупцеві надано право обміняти товар на аналогічний у Продавця, у якого товар купувався (ст.9 Закону), а не вимагати повернення грошей. Якщо Продавець не має аналогічного товару для обміну.

Покупець має право:

  1. повернути придбаний товар одночасно з придбанням у Продавця іншого товару з наявного в асортименті магазину з відповідним перерахунком вартості та сплатою позитивної різниці або поверненням магазином негативної різниці між цінами товарів;
  2. розірвати раніше укладений договір купівлі-продажу та отримати гроші назад (протягом 7-ми робочих днів тим самим способом розрахунку, що й використовувався при оплаті за товар (готівковий розрахунок, безготівковий розрахунок), за винятком витрат Продавця на доставку від Покупця поверненого товару.

Додаткова інформація

Повернення/обмін товару можна здійснити за дотримання всіх вище перерахованих пунктів.
Адреса повернення:
Новою Поштою м. Київ, відділення №384 Отримувач Інстал-Сервіс ПП тел. +38093 828-70-49

  • Якщо товар бракований повернення за рахунок отримувача;
  • Якщо товар не підійшов, надсилання за рахунок відправника;